Pomoc
REJESTRACJA

INFORMACJE OGÓLNE
Rejestracja Użytkowników do serwisu odbywa się poprzez formularz rejestracyjny.
Do formularza należy wpisać następujące dane: imię, nazwisko, adres, telefon, nazwę użytkownika, hasło, e-mail itd. 
Wszystkie pola muszą zostać wypełnione. Warunkiem wysłania formularza rejestracyjnego jest zaakceptowanie regulaminu serwisu.
NAZWA UŻYTKOWNIKA
Nazwa użytkownika podana w serwisie musi być unikatowa. 
System poinformuje jeżeli login który wybierzesz będzie już zajęty. 
Jeżeli planujesz zgłosić się w późniejszym okresie do serwisu jako artysta, login który wybierzesz będzie jednoczenie nazwą Twojego sklepu.
Pamiętaj także, że użycie jako loginu, wulgarnych słów lub po prostu niestosownych uprawnia serwis do natychmiastowego usunięcia konta bez ostrzeżenia.
DANE PODAWANE PODCZAS REJESTRACJI
Dane podawane przy rejestracji muszą być zgodne z prawdą.
Musisz mieć ukończone 18 lat lub mieć zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na rejestrację lub sprzedaż w serwisie.
Pamiętaj także aby podawać szczegółowe dane dotyczące zamieszkania. 
Jeżeli adres wysyłki jest inny niż adres zamieszkania/zameldowania, koniecznie podaj poprawne dane.Będziesz mieć pewność że zakupione produkty dotrą pod właściwy adres.
ZAKOŃCZENIE REJESTRACJI
Warunkiem poprawnego zakończenia rejestracji jest podanie działającego adresu e-mail na który zostanie przesłany link aktywacyjny. 
Jeżeli mail nie nadchodzi skorzystaj z ponownego przesłani linku aktywacyjnego. 
Jeżeli mimo to wiadomość nie nadchodzi, sprawdź folder Spam. 
Jeżeli wiadomość od serwisu trafiła właśnie tam, dodaj domenę @galeria-talentart.pl do zaufanych nadawców.
Jeśli problem występuje nadal, skontaktuj się z nami i szczegółowo opisz problem. 
Od chwili aktywacji konta użytkownik będzie mógł w pełni korzystać z serwisu.
KORZYŚCI Z REJESTRACJI W SERWISIE
Rejestracja pozawala na :
- dokonywanie zakupów
- przeglądnie historii zakupów sprawdzenia statusu zakupionego towaru
- wysyłanie wiadomości prywatnych do artystów serwisu i użytkowników
- wystawiać opinie o sprzedających

LOGOWANIE

INFORMACJE OGÓLNE
Aby logować się w serwisie wystarczy przejść do strony logowania, podać nazwę użytkownika i hasło podane przy rejestracji.
PIERWSZE LOGOWANIE
Po zalogowaniu, uzupełnij swoje dane w profilu, zamieść zdjęcie lub avatar i napisz kilka słów o sobie.
Nie jest to niezbędny warunek, nie ma wpływu na działanie Twojego konta, ale pozwoli Ci na bardziej personalne kontakty z innymi użytkownikami i artystami. 
Sprawdź także poprawność podanych przy rejestracji danych.
PROBLEMY Z LOGOWANIEM
Jeżeli nie możesz zalogować się do serwisu, może to byś spowodowane kilkoma przyczynami:
- Twoje konto jeszcze nie jest aktywne, kliknij w link „wyślij ponownie link aktywacyjny ” i podaj adres e-mail podany przy rejestracji. Odbierz e-mail i wykonaj zawarte w nim instrukcje
- wyświetla się komunikat „Błędne dane logowania”, oznacza to że nazwa użytkownika i hasło nie pasują do siebie, możesz w tym wypadku skorzystać z przypomnienia hasła klikając na link „przypomnij hasło ”. W okienku które się pojawi, wpisz adres e-mail którego użyłeś przy rejestracji i wyślij prośbę o przypomnienie. Odbierz e-mail i wykonaj zawarte w nim instrukcje.
- sprawdź czy na klawiaturze nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock
- jeżeli pomimo wykonania powyższych czynności nadal nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami
ZMIANA DANYCH PO ZALOGOWANIU
Wszelkie dane personalne możesz edytować w swoim profilu, opcja jest dostępna po zalogowaniu. 
Pamiętaj, że warunkiem zamiany jest ich zapisanie.

ZAKUPY

INFORMACJE OGÓLNE
Aby dokonywać zakupów w galerii: galeria-talentart.pl, nie jest konieczna rejestracja.
Pierwszych zakupów można dokonać bez konieczności posiadania konta. Jednak rejestracja pozoli Ci na wiele dodatkowych atutów związanych z zakupami w galerii (podgląd historii zakupów, komunikacja z artystami, opinie do produktów zakupionych itp.)
ZAKUPY
Aby kupić produkt, zapoznaj się z jego opisem, w razie wątpliwości skontaktuj się ze sprzedawcą. Jeśli już zdecydujesz się na zakup danego przedmiot, dodaj go do koszyka. 
Ponieważ większość produktów w portalu jest unikatowa, zazwyczaj sprzedający wystawiają po jednym produkcie.
Jeżeli w szczegółach produktu jest informacja ze ilość sztuk jest większa a Ty jesteś zdecydowany zakupić więcej niż jeden produkt, musisz powtórnie wejść na stronę produktu i ponownie dodać go do koszyka.
W koszyku, przy każdym zakupionym przedmiocie znajduje się informacja o przesyłce. 
Każdy sprzedawca indywidualnie ustala opłaty za wysyłkę dla każdego przedmiotu. Ustalana jest min. opłata za wysyłkę pojedynczego przedmiotu i za wysyłkę z innym przedmiotem. Jeśli w jednym zamówieniu jest kilka przedmiotów od jednego sprzedawcy, ze wszystkich przedmiotów brana jest pod uwagę najwyższa opłata za wysyłkę przedmiotu a z pozostałych przedmiotów opłaty za wysyłkę z innym przedmiotem. 
Możesz także wybrać sposób dostarczenia przedmiotu, o ile sprzedawca określił takie opcje. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości bądź chcesz dowiedzieć się za pośrednictwem jakiej firmy będzie dostarczona do Ciebie przesyłka, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą. Jeżeli uda Ci się uzgodnić koszty i formę przesyłki, sprzedawca zmieni koszt w danym produkcie a Ty będziesz mógł złożyć zamówienie już z nowym kosztem wysyłki. 
Aby sfinalizować zakupy kliknij „kupuję” - wyświetli się podsumowanie zakupów. Na Twoja skrzynkę mailowa, zostanie wysłana wiadomość z podsumowanie zakupu i danymi do przelewu.
Dane do przelewu znajdziesz także w zakładce kontakt a szczegóły zimowania i jego status możesz obserwować w swoim profilu. O wszelkich zmianach w zamówieniu, będziesz informowany mailem.
Przelewu możesz dokonać na dwa sposoby
- przedpłata na konto przelewem 
- przedpłata za pośrednictwem płatności online obsługiwanych przez dotpay.pl. 
Jeżeli zamierzasz dokonać wpłaty za pośrednictwem Poczty Polskiej musisz wziąć pod uwagę czas realizacji takiego przelewu, który jest zazwyczaj dłuższy niż w przypadku przelewu międzybankowego.
Na opłacenie zamówienia masz 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli sytuacja będzie się powtarzać, konto zostanie zablokowane ! 
PROBLEMY Z DOSTAWĄ PRZEDMIOTU
Jeżeli przesyłka nie dotrze do Ciebie w przewidzianym terminie, skontaktuj się ze sprzedawcą.
Jeśli pomimo to, nie uda się rozwiązać problemu lub kontakt nie przyniesie  rezultatu, skontaktuj się z galeria-talentart.pl podając swój login i numer zamówienia. 
Postaramy się jak najszybciej wyjaśnić całą sytuację.

KONTO ARTYSTY/SPRZEDAWCY

INFORMACJE OGÓLNE
Aby zostać sprzedawcą w galerii: galeria-talentart.pl musisz wypełnić formularz zgłoszeniowy – znajduje się on na górze strony i jest wyróżniony „Dołącz do grona artystów”. 
Aby wypełnić formularz, musisz mieć założone konto. 
Wypełnij formularz, prześlij kilka słów o sobie i załącz zdjęcia wybranych prac. 
Pamiętaj, że wybrane prace świadczą o Tobie i mogą zdecydować przy rozpatrywaniu Twojego zgłoszenia.
Po wysłaniu formularza, w przeciągu dwóch/trzech  dni skontaktujemy się z Tobą i poinformujemy o decyzji i ewentualnych warunkach współpracy.
USTAWIENIA KONTA ARTYSTY
Jeżeli Twoje zgłoszenie zostanie przyjęte, Twoje konto zostanie przekształcone w konto artysty i zostanie rozszerzone o dodatkowe funkcje. 
O zmianie konta zostaniesz poinformowany mailowo. 
Zanim przystąpisz do wystawiania produktów, uzupełnij wszystkie dane – zdjęcie/avatar, o mnie, dane rozliczeniowe, ustawienia sklepu. 
Twój sklep świadczy o Tobie, bez wczytanego zdjęcia lub avataru nie będziesz budzić zaufania. Staraj się zaprezentować z jak najlepszej strony – w ustawieniach sklepu możesz wczytać baner, napisać informacje widoczną w szczegółach wszystkich Twoich produktów a także informacje, która będzie ukazywać w mailu podsumowującym zakupy robione przez użytkowników w Twojej galerii.
Sprzedawca jest zobowiązany do wysłania produktu w przeciągu dwóch dni roboczych od otrzymania informacji o zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
OPŁATY
Jedyne opłaty jakie galeria-talentart.pl pobiera od sprzedających to kwota prowizji od sprzedanego produktu. 
Podczas wystawania produktu, do podanej przez sprzedawcę ceny zostaje doliczona prowizja, obejmuje ona jedynie wystawiany przedmiot, nie jest obliczana od kosztów przesyłki. 
Prowizja jest ustalana przez galerię indywidualnie dla każdego sprzedawcy, przeważnie jest to 20%.
Jeżeli sprzedawca/artysta ma swoją działalność gospodarczą, może otrzymywać faktury VAT / rachunki obejmujące kwotę prowizji.
Regulacja rachunku za cały miesiąc pomiędzy sprzedawcą a galerią: galeria-talentart.pl, odbywa się najpóźniej do 10 dnia kolejnego miesiąca



POPRAWNE WYŚWIETLANIE GALERII W PRZEGLĄDARCE

INFORMACJE OGÓLNE
Do poprawnego korzystania z galerii: galeria-talentart.pl wymagana jest włączona obsługa JavaScript. 
Aby w pełni korzystać ze wszystkich opcji serwisu, skonfiguruj swoja przeglądarkę i włącz obsługę JavaScript.
Pamiętaj, że na ustawienia związane ze skryptami JavaScript mogą wpływać zmiany wersji przeglądarki, oprogramowanie, poprawki zabezpieczające. 
W przypadku problemów z wyświetlaniem strony zawsze dobrze jest dokładnie sprawdzić, czy obsługa skryptów JavaScript jest włączona. 
Jeżeli pomimo sprawdzenia, czy obsługa JavaScript jest włączona w przeglądarce, nadal występują problemy z wyświetlaniem reklam, prosimy sprawdzić, czy na komputerze jest zainstalowana osobista zapora sieciowa lub inne oprogramowanie zabezpieczające.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Regulaminie.